Wariant nr 4B
Wariant nr 4B – modernizacyjny
Zakłada:
- budowę trasy od stacji Gdynia Główna (Peron 5) do istniejącego przystanku SKM Gdynia Grabówek
- budowę nowej dwutorowej trasy odgałęziającej się na obszarze Gdynia Grabówek
– powiązanie z LK250 – Gdynia Pogórze (stacja strefowa) – GPF – Rumia Janowo z dodatkowymi przystankami (Gdynia Grabówek, Gdynia Obłuże Estakada, Gdynia Obłuże Górne, Gdynia Pogórze, Rumia Janowo Wschód) wraz z wpięciem w linię 250 na posterunku Rumia Janowo
Proszę zapoznać się z mapą orientacyjną W4B,
oraz wypełnić ankietę oceny rozwiązania proponowanego w Wariancie nr 4B
Proszę kliknąć w obrazek, żeby powiększyć mapę orientacyjną
Czas przejazdu liczony do Gdynia Główna |
|
Pociągi aglomeracyjne lub regionalne (czas przejazdu [min]) |
|
Posterunek |
Wariant nr 4B |
Gdynia Stocznia |
2 |
Gdynia Grabówek |
5, 4 |
Gdynia Obłuże Centrum |
10, 9 |
Gdynia Pogórze |
14, 13 |
Rumia |
21 |
Dodatkowo, wszelkie szczegóły Wariantu nr 4B można obejrzeć, pobierając poniższe pliki w formacie pdf z przebiegiem W4B nałożonym na ortofotomapę.
Numery Arkuszy poniżej pokrywają się z numerami Arkuszy na mapie orientacyjnej.
Rozmiary Arkuszy są w granicach od 20MB do 180MB.
- Wariant nr 4B – Ark. 1
- Wariant nr 4B – Ark. 2
- Wariant nr 4B – Ark. 3
- Wariant nr 4B – Ark. 4
- Wariant nr 4B – Ark. 5
- Wariant nr 4B – Ark. 6
- Wariant nr 4B – Ark. 7
- Wariant nr 4B – Ark. 8
- Wariant nr 4B – Ark. 9
- Wariant nr 4B – Ark. 10
- Wariant nr 4B – Ark. 11
Konsultacje społeczne odbywają się w terminie: 3.12.2020 – 31.12.2020